2012-04-25

Eco tools

Ja som alla vet så finns det miljövänliga varianter av det mesta, även penslar och borstar. Jag har testat de poppulära Eco tools. Jag gillar de, borsten och den snedskurna penseln är storfavoriter, skuggpenslarna funkar sådär för mig. Jag föredrar hår framför syntet när det kommer till skuggpenslar.

Detta kittet har jag.






såhär beskriver de själva sina produkter:

"EcoTools började med att tillverka Smink Bambu borstar och har sedan starten blivit synonymt med bambuhandtagen och de mjuka syntetiska borstarna som är av högsta kvalité. EcoTools växer för varje år och nu finns Ekologiska och Naturvänliga Sminkborstar, Sminkväskor, Badaccessoarer och fler Skönhetsproduktert i produktutbudet. Det är viktig att tänka på helheten och därför förbättrar och utvecklar EcoTools även förpackningars funktioner, emballage och dess material till produkterna för att vara av högsta naturvänliga kvalité."  http://www.ecotools.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0