2012-04-19

illusion: tätare på ett kick

Vill du ha tätare fransar. Jag har knepet som ger dig tätare fransar på några sekunder. Det heter fransmarkering.
Har du märkt att det lätt blir "gluggar mellan dina fransar när du lägger en eyeliner eller en överskugga? Ja, som här:



För att slippa mellanrummen, så lägger man en svart linje längs med fransraden/fransarnas rötter. En så kallad fransmarkering.

ta en snedskuren pensel i syntet och dutta dit svärta. Du kan använda dig av eyeliner eller ögonskugga. Idag använde jag mig av ögonskugga, men jag blötte ner penseln en aning för att få rikligt med svärta




Här kan man se vilken skillnad det gör






Kommentarer
Postat av: Maja

Hej

vilket bra tips! och vilka snygga bryn!

2012-04-19 @ 16:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0