2012-04-03

Om J.H's Room of beauty



Jag som driver J.H's Room of Beauty heter Johanna Hartelius. Min ambition är att du ska känna dig lite extra fin när du går härifrån. Det som fick mig att starta Room of Beauty var min passion för skönhet. Att få vara med när en kund ser sig i spegeln och lyser upp för att sedan säga, “oj, jag är ju riktigt snygg!” är bland det roligaste som finns. Det är också en underbar känsla att få visa någon de där små knepen som lyfter fram just den personens skönhet och drag.

 

I april 2009 blev jag diplomerad makeupartist efter en tre månader lång utbildning vid Makeupstudion i Göteborg. Efter det gick jag en fransstylistutbildning på Luxurios Lashes i Oktober 2010, två månader senare blev jag certifierad fransstylist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0