2012-12-13

Luciafransar

 
Här ser vi fransar med mild böj, 10mm långa
 

Kommentarer
Postat av: Sussie

Hej! är du i sandhem något nu för tiden? Ser att du är makeup artist? jag fotograferar ju en hel del, och det skulle vara sjukt kul att göra något annorlunda ihop! har en bekant som jag skulle vilja ta lite snygga bilder på och det vore ju ännu roligare med en snygg och annorlunda sminkning, något du skulle vara intresserad av? :) /susanna oskarsson

2012-12-13 @ 21:58:38
URL: http://sussiesfoto.blogg.se
Postat av: Susanna Oskarsson

ja det hade ju kunnat bli hur bra som helst! jag tänkte kanske efter nyår nångång.. man kan ju ta det nån lördag förmiddag eller så.. det vore ju kul om snön är kvar så man kan ta några coola bilder ute! men kika gärna på några datum framöver som du skulle kunna så kan vi väl se om vi kan styra ihop något, kanske skulle kunna vara ute vid grimstorp där nånstans, kan tänka mig att det finns många fina platser på vintern! :)

2012-12-14 @ 16:59:02
URL: http://sussiesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0