2012-06-19

LR Health & Beauty Systems

Jag är numera återförsäljare av LR Health and beauty systems.

Förstklassiga råvaror, skonsam hantering, intensiva interna och externa kontroller utgör grunden för de höga kvalitetsstandarderna. Genom användning av moderna teknologier och innehållsämnen sätter LR sedan många år tillbaka standarder på området ansikts- och kroppsvård. Funktionell hudvård med Microsilver, anti-aging med bevisad effektivitet, certifierade Aloe-Vera-produkter, hårvård i professionell kvalitet och make-up av hög klass

Aloe Gel Honey Peach


Jag kommer ha försäljning i salongen till att börja med, ni kan titta i en katalog och beställa genom mig, sån småningom kommer jag ta hem lite produkter så man kan klämma och testa.
Jag fastnade för deras rengöringsskum och aloe vera dryck så de har jag redan beställt hem.

Läs mer om LR HÄR

Kommentarer
Postat av: sheil -modeblogg med mode, skönhetstips, träning och massa mer!

hejsan! Nu har vinnaren kommit upp av veckans blogg! In och anmäl dig så kanske du är en av vinnarna denna gången!!

Det tar bara 5 sekunder att gå in och kommentera "jag är med" så lycka till!!

Postat av: Emma

Det märket ville en tjej hem omkring att jag skulle börja sälja men jag sa nej.

2012-06-19 @ 19:00:00
Postat av: elisabeth

KUL

Lycka till

jag provar gärna

2012-06-20 @ 21:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0