2012-10-28

Utbildning

Jag har länge varit intresserad av trådning, hårborttagning med hjälp av tråd. Man tvinnar tråden och på ett speciellt sätt nopprar upp strån. Jag har börjat lite smått prova på mig själv och är så fascinerad av hur effektivt det är, så nu har jag bestämt mig, jag vill göra detta på riktigt. Så ikväll anmälde jag mig till en utbildning inom trådning, kommer gå utbildningen den 19 november.
 
Här är en före och efterbild på en av mina nya kunder från veckan som var. det är fransförlängning, formning av bryn och färgning av bryn.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: martina

vad kul! :D då får du fixa mina bryn sen ;)

2012-10-28 @ 21:10:22
URL: http://mtinamusic.tumblr.com
Postat av: elisabeth

BRA att du går ytterligare en utbildning

2012-10-28 @ 22:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0